06-4351 4267 yvon@novytijd.nl

Over Yvon

“Wil jij een onvergetelijk en

geslaagd event organiseren?”

En weet je niet goed waar te beginnen? Herken je dat? Er staat een event op de planning en je hebt meer vragen dan antwoorden: wat willen we met dit event bereiken? Wat gaan we doen en welke mogelijkheden zijn er binnen ons budget? Hoe krijgen we de juiste mensen naar ons event? Hoe maken we het uniek en aantrekkelijk? Wat is verder nog belangrijk en hoe en wie gaan het realiseren?

Ik help je graag

Als bovenstaande vragen, jouw gedachten zijn, ben ik jouw ideale partner! Want als ik ergens energie van krijg, is het om jou op sleeptouw te nemen en al jouw wensen en doelen samen te brengen in een onvergetelijk, tot in de puntjes verzorgd, event.

Mijn geheim is dat ik stiekem een beetje verslaafd ben aan mijn werk. En dan vooral aan de kick die het geeft als een event draait, alles op zijn plek valt en mijn opdrachtgever en zijn bezoekers verrast worden en de tijd van hun leven hebben.

Actie graag!

Ik hou niet van stilzitten. Dit én mijn no-nonsens houding dank ik aan mijn ouders. Als ondernemersdochter – mijn ouders hadden een slagerij in Utrecht – is het ‘handen-uit-de-mouwen-principe’ mij met de paplepel ingegoten. En dat komt in dit vakgebied goed van pas. Ik houd van aanpakken en van duidelijke communicatie. Ik ben altijd eerlijk: open over welke unieke kansen en mogelijkheden er zijn, maar ook over wat niet kan.

De passie voor organiseren heb ik al zolang ik me kan herinneren. Het is wie ik ben en wat ik al meer dan 20 jaar doe: op grote schaal en in intieme settings. Van grootschalige publiekevents tot bedrijfsevenementen in binnen- en buitenland.

Een van de leukste dingen aan mijn werk vind ik de dynamiek in de evenementenbranche. Er is zoveel mogelijk en noviteiten volgen elkaar in rap tempo op. Hierdoor blijf ik me ontwikkelen en kan ik klanten blijvend verrassen met nieuwe ideeën.

Online events

Op dit moment specialiseer ik me in events waarbij de gasten deels aanwezig zijn, deels online meedoen én events die geheel online plaatsvinden. Lees wat ik hierover vertel in een interview met High Profile Events. En bekijk wat de verrassende mogelijkheden zijn op dit gebied.

Je kan mij altijd bellen

Iedere samenwerking begint met een informeel gesprek over jouw wensen,ideeën en vragen. Ik denk direct met je mee en kan globaal aangeven op welke wijze ik je kan ondersteunen.

Ik bied toegevoegde waarde aan de creatie, organisatie en productie van uiteenlopende projecten:

Grote en kleinere klant- en netwerkevents

Bedrijfsevenementen

Personeelsfeesten of -weekenden

(Grootschalige) publieke evenementen

Beurzen en congressen

Interim opdrachten

WERKEN MET MIJ BETEKENT

Een strak projectplan

Ik werk altijd met een strak projectplan waarbij over elk detail is nagedacht.

Een netwerk aan leveranciers

Ik heb een heel groot netwerk van leveranciers en locaties binnen de evenementenbranche waar jij via mij ook toegang toe hebt!

Creativiteit & een frisse blik

Ik kijk altijd met een creatieve, frisse blik naar jouw wensen. Want daarmee krijg jij dat unieke event waar jouw gasten bij willen zijn!

 

Geld besparen

Door mijn vele connecties heb ik een goede onderhandelingspositie bij leveranciers.

Voldoende capaciteit

Ik werk samen met ervaren freelancers waardoor ik eenvoudig op kan schalen als het event daarom vraagt.

Tijdsbesparing

Door samenwerking houd jij je handen vrij en creëer je tijd voor andere zaken.

Zo werk ik

elk event is maatwerk

Jouw bedrijf is uniek. Ik zorg voor maatwerk vanaf het eerste idee tot en met de uitvoering en financiële afhandeling. Door mijn brede ervaring krijgen we in het eerste gesprek al het doel van het event helder. En adviseer ik over de opbouw en invulling van het programma  en het neerzetten van de juiste sfeer. 

Informeel en pro-actief

Ik hou van korte lijntjes en regelmatig contact. Indien van toepassing stuur ik jouw interne eventteam aan zodat ieder zijn of haar rol pakt binnen het project. Na afloop van het event evalueren we het hele traject en proosten we natuurlijk op een geslaagd evenement.

ANDEREN OVER MIJ

Met Yvon heb ik binnen ABB een nu aantal evenementen mogen organiseren, waaronder het tweejaarlijks ABB Update Event. Een event waarbij we onze klanten informeren over de toekomst van bouw & industrie. Ondertussen zijn Yvon en ik behoorlijk op elkaar ingespeeld, dat is bijzonder prettig samenwerken. In de samenwerking hebben we een duidelijke rolverdeling. Haar rol is vooral gericht op het organisatorische deel en ik houd me meer bezig met de inhoud, de content. Zo staan we allebei in onze kracht en het werkt perfect.

Ik ben heel blij met Yvon, ze is pragmatisch en recht door zee. Ook al is ze extern, het voelt als samenwerken met een directe collega. Ik kan nu ook meer loslaten omdat ik weet dat ik op Yvon kan vertrouwen. Ze ontzorgt en dat is fijn.

Margreet Bouwman

Communicatie Specialist, ABB

Ik heb nu al een aantal jaar het genoegen om met Yvon samen te mogen werken. Yvon is een echte professional op het gebied van evenementen organisatie. Je kunt makkelijk met haar samenwerken omdat ze de juiste mensen kent binnen de branche en dus met een korte briefing aan de slag kan gaan. We hebben al een flink aantal evenementen met elkaar gedraaid en Yvon springt dan precies in op de plekken waar ik haar nodig heb. Ze toont initiatief en is niet bang om haar mouwen op te stropen. Ik vind haar erg prettig in de communicatie en kan haar van harte aanbevelen.
Laura van Aanholt

Marketing & Events Advisor, Linklaters

Mood Concepts zet Yvon Verwoerd al bijna 10 jaar in naar volle tevredenheid in voor zeer uiteenlopende opdrachten, zowel in de voorbereiding als tijdens de uitvoering van events.

Yvon is een kei in haar vak die door haar prettige persoonlijkheid altijd uitstekend binnen ons team past, maar niet minder belangrijk ook goed ‘klikt’ met onze opdrachtgevers. Uniek is haar kwaliteit om zeer complexe zaken terug te brengen naar overzichtelijke planningen. Zo heeft zij bijvoorbeeld ruim 5.000 boeren en 1.000 medewerkers voor een consumentenactie van FrieslandCampina ingedeeld in 135 steden in Nederland, waarbij werkelijk alles tot in de kleinste details klopte. Foutloos. Als Yvon aan ‘de knoppen’ van de planning zit, dan weten wij dat het klopt en dat is een enorme geruststelling!

Corine Berkel

Directeur, Mood Concepts

Elk jaar wordt aan het einde van het schooljaar een teamuitje georganiseerd voor alle medewerkers van de Pro Rege School. Dit keer heeft Yvon dit voor ons opgepakt en stond vooral teambuilding en plezier centraal. Door het geheel verzorgde en verrassende programma is dit meer dan geslaagd. Het heeft ons enorm ontzorgd en toch heeft het geen extra geld gekost. Het totale programma is binnen budget gebleven doordat Yvon de juiste leveranciers kent en hierdoor goede prijsafspraken heeft kunnen maken.  Het is dus zeker voor herhaling vatbaar.
Pascal Riet

Directeur, Pro Rege School

Zes jaar lang heb ik met veel plezier zeer nauw met Yvon samengewerkt, toen zij de rol van PA / project manager vervulde gedurende mijn Raad van Bestuurslid periode bij PwC.

Yvon kan ik het beste omschrijven als een aanpakker, doener, praktisch, creatief, zeer stressbestendig, gevoel voor humor, relativerend, een topper dus!

Fons Hoogeveen

Partner, YGroup Companies

Eind augustus 2016 hebben wij op Ithaka ISK drie teamdagen georganiseerd. In de nieuw samengestelde docenten-teams is er gewerkt aan teambuilding, nagedacht over de pedagogische aanpak en gesproken over onze missie. Yvon heeft ons geholpen om een interessant en energiek programma samen te stellen. Iedere dag een andere, sfeervolle, bijzondere locatie. Leuke en verassende energizers en een inhoudelijk interessant programma. Yvon heeft veel originele ideeën en voelt goed aan wat de bedoeling is. Tijdens de drie dagen heeft Yvon alles in goede banen geleid en ons alle organisatorische taken uit handen genomen. Fantastisch hoe zij omgaat met plotselinge veranderingen en ervoor zorgt dat alles op rolletjes verloopt. Wij kijken terug op drie fantastische dagen, waaraan Yvon een grote bijdrage heeft geleverd!

Manon Rijken

Teamleider, Nuovo / Ithaka Internationale Schakelklassen